Hip hop mic burghez

Cheloo de la Paraziţii şi un tip care nu ştiu de unde e au scos un mare hit pe care îl tot aud la radio: Crazy as fuck.
Din text, nu se înţelege mare lucru, dar unele lucruri se pot desprinde la o analiză atentă, de exemplu versurile:

Nu suport poponarii ca au facut p**a mare
Nu suport ciorile, indiferent de culoare.

A, nu indiferent de culoare, ci de culoare precisă, aşa cum zic mai departe:

Mi-as dori sa faca si romanii cate trei copii
Ca sa aiba si copii nostri cu cine vorbi.
Toleranta e dezgustatoare ca mila
Fa-ti casa fara gard, duti la scoala copila.

Mai încolo zice ceva de dulce şi de chinezi, aşa, ca să fie corecţi politic.

Nu vreau să dezbat aici conţinutul textului, pentru că ştiu deja replica, e în text:

Sunt majoritar aici si am pareri mancamia-ti p**a.

Nu, întrebarea mea e alta. Nu prea mă pricep la hiphop, dar eu ştiu că a apărut tocmai ca o formă de expresie a unor straturi sociale marginale, şi marginalizate, de exemplu pe criterii rasiale. De când a ajuns hip-hopul sifonul de defulare al mic-burgheziei? De când a ajuns hip hopul „majoritar”? Paraziţii ăştia, de la o formaţie de cartier destul de belea, cum erau pe vremea când eram io la liceu, au ajuns vocea grăsunilor hip de bani gata, plini până la refuz de ei înşişi şi care se cred şmecheri dacă zic „băgamiaş p**a” prin bluetooth la fiecare 2 vorbe. În ce moment v-aţi vândut de tot, băeţii? 🙂

O ultimă remarcă: eşti român în p**a ta şi ai păreri, dar pe refren eşti „crazy as fuck”. Acuma Puya nu o fi el repăr de Dilema şi TVR Cultural, dar n-avea el dreptate când zicea „Chill man, janes english”? Da, exact, în piesa pe care o cânta împreună cu „cioara” aia. Hai pa că sunteţi varză.

About The Author

42 thoughts on “Hip hop mic burghez

  1. Vroiam să scriu „Uahahahaaaa!!!” dar cred că sunt în ton cu însemnarea dacă zic mai degrabă:

    :))))))

  2. Ceea ce mi se pare însă de discutat este impresia lui Vlad că este caracteristic mic-burgheziei comune să se manifeste prin suficienţă şi respingerea marginalilor. Este ciudat, dar mie mi se pare că în mai toate statele occidentale mic-burghezii (cei tineri, în special) sunt exact anti- (alter-) mondialiştii, pro-incluziunea minoritarilor, pro amestec rasial etc. Cu alte cuvinte, mândria majoritarului occidental (deoarece mica burghezie este azi majoritară) e să lupte pentru minoritari. Pentru Tibet, bolnavii de SIDA, homosexuali etc.

    „De când a ajuns hip hopul “majoritar”?” se întreabă Vlad. Păi, pretenarule, prin Franţa e majoritară o rudă bună de-a lui, anume reggae-ul şi derivatele sale. Tragi un fum (cu ochii roşii), iei o duşcă de „La belle brasseuse” sau „1664” (ceva ieftin, oricum, pentru studenţi), dai muzica mai tare şi te declari scandalizat de „ce libéralisme qui s’attaque à tout”.

  3. O fi aşa majoritatea în alte ţări, dar la noi nu. La noi majoritatea urăşte manelele, ţiganii, marginalii în general. Majoritatea la noi e suferindă de nişte complexe nasoale. La noi se fac campanii contra „mitocăniei urbane” de către oameni care au ca valori supreme aceleaşi chestii cocălăreşti: maşină mare, bani, maşină mare, bani, etc. Valoarea supremă la noi e bunăstarea materială, pentru toată lumea, de la cocalari la intelighenţie. Şi cei din elitele bogate tot asta îşi pun pe blazon, nici măcar de formă nu comit stângisme în stil francez. E o lume interesantă, în sinceritatea ei.

  4. pe la mine rapperii cei mai difuzati la radio sint imigranti de a doua sau chiar a treia generatie: turci, palestinieni, iranieni. Tema lor favorita e ce nasol e sa fii brunet in tara blonzilor.

    exista si o formatie etnic-pura care cinta doar despre ce tari sint ei, cum sparg banii-n cluburi si ce-i mai doare spatele de la atita sex.

    spre deosebire de franta, alter-mondialistii de aici asculta lady gaga si beau coca cola, asta cind nu maninca la macdo si baga milkshake.

  5. Banuiesc, nu zic de pe bune, ca nu am ascultat safteua, si nici nu (mai) am nervi sa ascult, ca e vorba despre majoritarii care devin minoritari. Mic-burghejii – ca tine, care esti medic, daca am priceput corect -, stau si se lasa calariti de minoritari. Carevasazica, majoritarii fac si ei o minoritate, acolo, ca sa priceapa poponarii, janesii, copiii, femeile, si doctorii. Ce-i asa complicat ca ei sunt minorii majori? :-))) Da’ cita rabdare poti avea sa asculti magariile astea…

  6. Unu. Germania de est, care este într-o situație comparabilă cu România, este plină de neo-nazi. Iar ăștia sînt exact tipii descriși mai sus — nu știu dacă se numesc mic-burghezi sau majoritari sau altfel. Este tînăra generație de la margine de oraș, cu nivel de educație zero, care s-a trezit că nu are șanse în societate și se văicărește pe ton de rap. Printre „operele” lor, sînt destule pe care cenzura le găsește ilegal-neconstituționale și le interzice.

    Doi. Încă o poveste de la comingoutul meu: Printre foarte puținii prieteni care au reacționat negativ, a fost unul care a avut el însuși probleme — și probleme serioase, care s-au lăsat cu psihiatrie politică pe vremea lui Stalin. Concluzia mea: Cei discriminați ei înșiși (în vreun fel) discriminează și ei pe alții pe unde pot (în vreun alt fel). Explicația psihologică e simplă, de exemplu teoria comparației sociale. (Noroc că persoana în cauză s-a trezit la timp, ceea ce se explică printr-un nivel de educație totuși foarte ridicat. Cu atît mai rău pentru ceilalți.)

  7. Unu: majoritarii se trezesc minoritari pentru ca sunt cam retarzi. Si pentru ca nu mai au loc sa fie minoritari, de minoritarii adevarati. De unde se vede ca saracia nu alege, dar culege. Majoritarii minoritari se simt atacati de minoritari, adica e intre ele de manele hip-hopiste. Acuma… sa ii dai unuia sarac si altuia nu, cam naste minore majore. Germania de est are, au, mult mai multe probleme cu minoritarii si cu mina de lucru la negru. AIA, tataie, auuuuu, crapat cu miile pentru majoritari, nu-i, sper, totusi, ca la noi. Deci turcii au fost sclavi- cu tot ce implica acest statut – in RDG, cam de prin 1985, toamna. Asta e ultima carte pe care am citit-o ieu, n-o gasesc acum. Gunther smth.

    Doi: ai perfecta dreptate, insa sa fii marginalizat de saracie in tara in care te-ai nascut, iti da, cica, dreptul sa fii aspru cu aia care iti iau painea de la gura.

    Trei: Saracia este o conditie data. Ma-ta si tac-tu au fost saraci, tu esti sarac, pula mea, n-ai bani, n-ai putere, n-ai nimica. Insa omenia arr putea fi just like that din ambele parti. Da’ ce, se pune?

  8. Pinocchio, chestia este că Cheloo şi Paraziţii nu sunt nişte neonazişti într-un colţ, ci o trupă de mare succes naţional, care au o imagine aproape de …intelectuali. În orice caz de elitişti. Nu prea demult făceau o campanie prin care vroiau să convingă lumea să citească o carte. Sunt un apogeu al cool-ului românesc.

    Uite, un citat din Mircea Vasilescu, redactor şef la Dilema Veche, care i-a şi intervievat pe ăştia.

    „daca Parazitii sau alte grupuri de acest gen, care exprima un tip de cultura a periferiei urbane, cu un mesaj protestatar si social, au o anumita substanta culturala (data, intre altele, si de calitatea versurilor din cantecele lor), manelele sunt un produs popular, adresat unui public foarte numeros, care vine pe o alta filiera. ”
    (sublinierea mea)

    Să spicuim dar dintr-o altă melodie, despre care am mai vorbit aici, numită „Mesaj pentru Europa”, ai aceloraşi Paraziţi:

    „Nu suntem ciori
    Nu stam in corturi
    Facem eforturi
    Sa ne elevam
    Si nu cantam
    Pe strazi in Viena la acordeon ”

    Şi mai departe:

    „Ma pis pe gay
    Si nu’i normal
    Ca copii mei sa vada
    Homosexuali care se ling in gura ostentativ pe strada
    E la moda sa fim toleranti da nu reinviem Sodoma
    Va putem trimite bulangii in pachet la Barcelona”

    Repet, e vorba despre o trupă mainstream, de mare succes. Din câte ştiu, în Ro nu se practică nicio interdicţie, nimic de genul celei din Germania,ci doar de intervenţii ale CNA, ceea ce înseamnă că versurile „explicite” nu sunt date la tv. La radio sunt date, cel puţin eu le-am auzit, pp că nu monitorizează nimeni. Şi variantele întregi şi necenzurate sunt la un clic distanţă.
    De fapt, nu cunosc pe nimeni să fi luat vreodată atitudine critică faţă de aceşti ubercool care sunt Paraziţii. Dacă eşti cool, îţi plac paraziţii. Dacă nu, eşti un manelist împuţit, probabil. Eu prefer să fiu manelist împuţit în orice moment.

    Depune careva plângere la poliţie?

  9. Ma doare-n cot de politically correctness. Totul a plecat, pleaca si va pleca intotdeauna de la ceva elementar. Bun-simt (or lipsa de).
    E de porc sa vorbesti asa (ca cheloo) despre oricine, numai pentru ca e.
    Chestiunea devine alta daca minoritarul ti se suie-n cap, asa cum zice si Biancas. Atunci ma deranjeaza pur si simplu ca e nesimtit nu ca e minoritar.

    Si cand te gandesti ca peste 100 de ani astea vor fi rezolvate, vorba lui Soirs. Altele or sa fie, care. care?

    PS
    Vlad, nu ti-e teama ca o sa fii acuzat ca iei apararea numai unora penca esti „frate” cu ei?

    Altminterea, de-un paregzemplu, ma gandesc numai la cate „versuri” ne-am tras si ne tot tragem unii altora pe aiciea si nu se mai indigneaza (profund) nimenea. Fiecare pentru el, tata. Ca-n veatza. Fiecare cu simpatiile si antipatiile lui. Numa’ la pusca sa n-ajungem (vorba unei pretene: asta dak avea pusca, ne pusca pi tati).

  10. Păi, Madelin, noi suntem un cerc strâmt. Pe Paraziţii îi ascultă toţi copchii. Meleoane. Aici e problema. Peste 100 de ani, lumea va fi în parte produsul lumii de azi.

  11. Madelin,zău. Io am încercat – se vede treaba că nu am reuşit – să arăt că sărăcia şi hip-hop-ul merg la fix, cam aşa cum merge canarul cu colivia lui cu ochii duşi. Ce tot uită săracii este faptul că bogaţii se simt nefericiţi şi minoritari :-)), măi. Nu contează că hipsteriiluăla sunt superidioţi, deloc. Are bani. Şi nu zice că pentru tine nu are.
    E o dinamică a societăţii care mie mi se pare oribilă. Părerea mea.

  12. Lumea de azi e produsul nostru. Ce am semanat, asta culegem. Nu facem nimic in afar de scris pe blog, comentat la cafea si injurat in barba, o sa fie si mai rau. Vlad, ai ridicat o problema. Propune si o solutie.

  13. (ftopic)

    Iom am batat asa ca ascul roaceri cu angose postcoporatistepentru ca s-a terminat proiectuyupii! Traiasca atitudinea CORECTA8 UUUU…

    .

  14. Diligentreader, o solutie ar fi ca noi, astia care discutam aici sa explicam tinerilor din ro(aia cu care intram in contact) ce nu e in regula cu acele vresuri. Daca o facem cu convingere, multi vor pricepe. Cand te duci tu la ora de dirigentie(vorbesc serios, nu fac misto), le propui o tema: homosexualitatea si homofobia sau rasismul. Si ii pui apoi sa asculte versurile. Ii lasi pe ei sa stabileasca care e problema cu ele.
    Desi poate ca deja ai facut-o. Am eu o presimtire ca da…

  15. Nu despre homosexuali sau tigani e vorba aici, ci de valori si modele de gandire si de viata. Nu e atat de simplu. E din ce in ce mai greu sa lupti cu modelele de genul celor discutate de Vlad, pentru ca sunt viabile. Alternativa e un Puric, tristul mim. Dar cei ca noi, sa zicem, nu ofera un model, cel mult un contramodel ( nu vreau sa ajung sa ma chinui ca tine. Tine-ti valorile!Cam asta zice un adolescent unui parinte sau profesor care-i spune ce frumos e sa fii cinstit si sa inveti). In limbajul tinerilor, noi cu valorile noastre suntem niste loseri.Scrisul pe bloguri, comentariile la cafea sau injuratul in barba nu sunt suficiente pentru a convinge tinerimea.Nici macar vorbitul la clasa. E evident ca ceea ce spunem noi trebuie sa se verifice in lumea reala pentru a convinge. Mai ales copiii, care sunt necrutatori. Mai intai ar trebui sa facem noi curat, si apoi sa le cerem lor sa mentina curatenia. Noi le cerem sa faca ce nu am fost noi in stare sa facem: o lume cu valori adevarate, care sa-ti permita succesul si fericirea respectand aceste valori. Eventual fara sa fie nevoie sa fugi de acasa, ca doar asta e plecarea din tara.
    Eu vad cu groaza cum din ce in ce mai multi tineri se prabusesc, si nu din vina lor sau a parintilor, luati separat, ci a lumii fara repere in care traiesc.Pe care noi am construit-o, sau am lasat sa fie construita. Si va fi si mai rau, din ce in ce mai rau. Cora,pot sa-ti spun ca ceea ce spui tu mai tine la cei peste 18 ani; la cei sub 18, mai ales sub 16, deja e nenorocire, mai ales daca vin din familii de intelectuali modesti, care incearca disperat sa-i invete ca ceea ce vad si aud in jur peste tot nu e normal, dar ei de-abia isi tirasc existenta. Numai luna asta am avut 4 copii foarte buni care refuza sa mai vina la scoala. Si numarul va creste. Iar Vlad va avea din ce in ce mai multi pacienti tineri.
    Dar noi nu avem solutii. Si le refuzam pe cele oferite de Paraziti sau Puia, sau Udrea, sau Vanghelie sau alt model de succes romanesc. Educatia functioneaza doar prin modele. Conteaza ce faci, nu ce spui, atunci cand educi un copil. Valorile nu se impun prin prelegeri.
    Dicutia e lunga, si, din pacate, inutila. Nu ne vom trezi niciodata.

  16. solutia mea, foarte serioasa, e urmatoarea: promovarea productiei de vin de calitate si a consumului acestuia in detrimentul berii.

  17. @ diligentreader:

    eu am vorbit foarte serios, din experienta proprie. In urma cu 15 ani eram un bagabont acrit in frustrari, bautor de saniuta cu bere si fumator de mahoarca. Acum nu mai fumez, bere doar cind e cald si soare (doua saptamini pe an), in rest doar vinuri cu mincare buna si companie cu care sa poti discuta lucruri interesante. Chablis-ul si filetul de ton au facut om din mine:)

  18. Se mai gaseste saniutaaaa???? Eu beam saniuta prin anii ’90.
    Din ce vad eu, astia ca Parazitii sunt cool pentru ca nu au atitudinea spalatoare de creier a celor pollitical correct, si asta ii face, oarecum, underdogs, cool si asa mai departe. Au creierul intepenit intre 3 si 9 ani si sa nu incepeti cu inocenta copiilor. Copiii sunt orice, numa inocenti nu. Pe de alta parte, Puia a venit la noi in concert si unul din astia mici il intreaba: „Acu’ esti beat sau drogat?”, de ma hlizeam nevenindu-mi mie sa cred cam ce tupeu au astia mici. Cinste lor! Oricum, intrebarea batea intr-o directie imbucuratoare: daca te droghezi si zici de-astea, atunci e ok, daca nu te droghezi si bati cimpii, treaba ta. Mesajul era fanat, in orice caz. Cred ca generatia otevista sta mult mai rau, iar numele lor e legiune, se sparie gindul, nu alta.
    De facut? L-am facut pe nepotu-meu sa citeasca Gulliver, povestindu-i ca, la un moment dat, Gulliver face pipi pe toti. Citeste cu incredere, sa ajunga la capitolul respectiv si ma priveste din cind in cind, pe furis, pe deasupra cartii, ca sa vada daca ma prind cit e el de constiincios. Valorile sunt un soi bizar de struto-camila, iar intelectualii modesti, diligentreader, ar trebui sa le explice copiilor de ce si prostia, vulgaritatea, lacomia, cruzimea sunt chipuri ale normalitatii, dar nu faptura ei intreaga.

  19. Misteaux chestia cu vinul. Lektore, dar faptura ta intreaga ar mai fi aceeasi fara mahoarca d’antan?

    Inapoi la subject: nu, Parazitii nu sunt cool penca nu sunt corecti politic. Da’ io tot am chef sa am dreptul sa zic ca nu-mi plac chinezii, sau manelele, sau ceasurile cu cuc. Si invers, am chef sa am dreptul sa zic ca-mi plac hutupanii, sau liedurile, sau pendulele.

    Vlade, apropo de aia meleoane de tineri care cica ar fi pervertiti ascultand la radio:
    1) altceva mai bun tot n-ar fi facut, ca n-au chef si nici nu-i duce capul
    2) nici de ceva mai rau nu sunt in stare ca le e lene si sa respire.

    Restul de tineri or sa-si gaseasca ei drum prin hatisuri asa cum au facut meleoane inaintea lor.

  20. Io nu spun că s-a pervertit careva. Sincer, nici măcar nu cred. Eu cred că ascultă că le place melodia, faptul că zice des p___a și să fumăm un geoint sau whatever. Dar asta e wishful thinking, o eroare de judecată.

    Și sunt de acord cu dreptul la expresie și opinie, chiar dacă în alte părți el nu e universal – vezi Germania,Franța, SUA, toată lumea civilizată. Adică, vba tapirului: libertate, da, cât să nu încalci libertatea altuia.
    Și contează cum te exprimi. „Nu-mi plac chinezii” e o opinie. „Mă piș pe chinezi, vi-i trimit pachet pe gălbejiți la Barcelona”, de ex., e instigare la ură.
    Și dreptul la opinie vine cu o responsabilitate.

    Dar astea sunt deja lucruri vechi și arhiștiute. Când crezi că poate absolvim și noi în sfârșit clasa a 4-a, descoperi brusc că tot nu știm tabla înmulțirii.

    Nu sunt de acord cu cenzura, chiar nu sunt. Dar, în lipsă de cenzură, cineva, CINEVA, nene, ar trebui să le-o zică pe bapamătii. Nu să fie îmbrățișați ca niște lideri de opinie.

  21. „Conteaza ce faci, nu ce spui, atunci cand educi un copil. Valorile nu se impun prin prelegeri.”

    Conteaza si ceea ce faci si zici tu, nu numai ceea ce zic parazitii. ca doar n-o sa-i lasati pe paraziti sa va educe copii? parc-am fi in Miorita…

  22. @ Madelin:

    n-as mai avea aceeasi faptura delicata, intr-adevar. Dar parca eram mai cistigat daca treceam direct pe sancerre si nu bagam un pachet de buceaga pe zi timp de zece ani:)

    apropo de educatie si influenta mediului: baiatul meu de zece ani asculta cu mare placere U2 si Pink Floyd. E drept ca-i place si lady gaga, dar na, ii da in curind mustata:)

  23. Madelin: touche, pussicat! :-))
    Ana, stai sa caut. Nu, parca a inghitit-o pamintul, e drept ca am hirtoage si prin urechi. Turcii sunt deja la a doua generatie in Germania, exodul lor a inceput masiv din anii ’80. Cartea de care zic e scrisa de un ziarist neamt, care s-a deghizat si a muncit ca turc. E cam de mare cacat ce zice acela, pentru nemti.
    De-aia zic ca o minte deschisa trebuie luata cum grano salis. Eu am devenit intruchiparea raului ca i-am spus unei liceence „Pasol na turbinca, ciorti”, adica, vai, am alungat-o de pe tarimul presei. Scria cam asa: „Eu astazi am vazut camile, insa camilele taceau din gura”, ma rog, sunt eu eleganta. Dar am devenit RAUL, RAUTATEA. Are dreptate? In mintea ei, sigur are. Insa si eu zic la fel, pentru ca s-a simtit exclusa din lumea vedetelor de presa, biata fiinta, care nu are in cap decit cum sa-si croseteze parul.
    Deschiderea inseamna sa iti dai seama de ce esti considerat rau, sa te retragi, sa accepti aproape cu duiosie ca ceilalti nu au nevoie de adevar, ci de incurajare.
    Si pina acum nu am omorit pe nimeni.

  24. Da? caut, am crapat de ris la un interviu cind am zis goagal, dupa Evanghelia lui Vanghelie. extraordinar de intermediar. In lumea mea prostia nu va capata niciodata coerenta, totusi, evident, ii manipulez ca un drac. Ce sa-i faci…
    Da-l mai tare si inchide-l, in timp ce copilul isi varsa matele pe coatele mele. Ar fi trebuit sa am aparatoare de coate, ca la biciclete, insa copilul e tot frumos. Unde mai pui ca vomitam si eu si ma-sa si tot familionul. :-))

  25. Lektore, vinul a venit cu model cu tot, nu din senin 🙂

    Diligentreader vad ca se crede in clasa. Daca Vlad vorbeste in timpul orei neintrebat, ii da o tema. Il lasa sa se chinuie un pic, apoi ii spune ca nu exista solutie.

  26. @lektor:
    lektor a zis:

    eu am vorbit foarte serios, din experienta proprie. In urma cu 15 ani eram un bagabont acrit in frustrari, bautor de saniuta cu bere si fumator de mahoarca. Acum nu mai fumez, bere doar cind e cald si soare (doua saptamini pe an), in rest doar vinuri cu mincare buna si companie cu care sa poti discuta lucruri interesante. Chablis-ul si filetul de ton au facut om din mine:)

    io unul prefer somnul cu un Bordeaux sau un Chianti (oricum, un roșu sec, Fetești negre și alea nu găsesc aici), da’s de acord, da.

  27. 1. hip-hop-ul (cel putin fenomenul originar) a fost homofob dintotdeauna. Poate si din cauza ca „majoritatea” hip-hop-erilor erau (sunt) heterosexuali? Rasist n-a putut fi din cauza ca era promovat de negrii. Oare nu e „natural” ca, odata importat in alta cultura de catre heterosexuali albi, pe langa latura homofoba sa se mai adauge si una rasista/xenofoba?

    2. Cred ca am intrat de curand intr-o perioada culturala de tranzitie. Politically correctness-ul care a dominat ultimul deceniu (aproximativ); care a fost si inca mai este cool incepe sa fie umbrit de „o chestie nenumita inca” evident reactionara caracterizata, mai ales, prin multa multa intoleranta si conservatorism (fie el social, religios, economic etc.) 
    Cred ca avem o fereastra de timp scurta in care amandoua sunt cool. Bucurati-va! Fiti cool!

  28. Da, hiphopul (anumite ramuri) a fost homofob acum 25-30 de ani. Între timp, unii şi-au cerut şi scuze pentru fazele alea (e.g. Beastie Boys. A propos: uite, B-Boys, heterosexuali albi, care nu sunt rasişti.)

  29. nu zic ca toti sunt asa. unii pur si simplu nu abordeaza tema. unde mai pui ca exista si rapperi homosexuali.

    spuneam ca asa cum atitudinea homofoba in hip-hop nu mira pe nimeni, poate nici cea rasista si nici cea „majoritara” n-ar trebui sa ne mire.

  30. mea culpa, somonul, somnul nu prea ne place de fapt (lui toshiko, mie mi-e cam indiferent, la noi în Deltă somnul e considerat delicatețe, dar nu pentru japonezi)

  31. 1. statul New York tocmai a legalizat căsătoriile între persoane de același sex. Legea intră în vigoare la începutul lui iulie (peste căteva zile). Nu am reținut al câtelea stat american ce recunoaște mariajul sau uniunea civilă de acest fel este NY-ul, dar sunt câteva…

    2. America și ce vine de acolo e mai cool decât Paraziții/Cheloo/whtvr. Vorbesc de imagine și influență în rândul românilor (și nu numai). Ne place sau nu, asta e situația.

    Paraziții, hip-hop-ul în general exprimă, cred eu, o atitudine deja existentă și adânc înrădăcinată. Faptul că au acoperire media îi face influenți, cu siguranță, dar nu e atât de grav, tocmai pentru că nu aduc, ca mesaj, nimic nou. Copiii, puștanii crescuți cu mesaje de genul ăsta vor pleca prin străinătățuri…unde se vor lovi de alte societăți și alte principii. Și se vor supune, fiindcă nu vor avea încotro.

    Asta pe lăngă evoluția pe care societatea romănească însăși o va suferi. Nu de alta dar homosexualii din Romănia nu-s aduși de alieni. Tot români sunt.

    Despre țigani…nuuu știu io d-astea…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.