Dulce Mahala

Animal Planet

November 8, 2010 · Publicat in categoria Pelicano solitudinis 

- Lângă biserica Sf. Spiridon stă toată ziua un bărbat într-un scaun cu rotile. Pe umărul lui se află permanent o pisică tărcată. Ca la piraţi, doar că în loc de papagal, e pisică.

– La gura de metrou de la Unirii – Horoscop, se află un câine maro. De fiecare dată când trece o ambulanţă, câinele maro începe să urle, imitând destul de fidel sirena ambulanţei.

– Pe Dorobanţi, în urmă cu vreo zece ani, puteai vedea în fiecare dimineaţă un domn elegant, care plimba în lesă o imaculată raţă albă. Ce s-o mai fi întâmplat cu ei?

– În cartierul cu străzi nume de ţări (Brazilia, Finlanda, Argentina, etc) au apărut recent nişte insecte ciudate. Arată ca lăcustele alea verzi ca smaradul, doar că în plus au aripi şi bâzâie.

– În Ferentari creşte o specie aparte de limacşi, foarte mari şi lungi. Porumbeii din Ferentari apreciază în mod deosebit această specie, foarte bogată în proteine de calitatea I. Se spune că limacşii constituie motivul pentru care faimoşii porumbei de Ferentari sunt extrem de musculoşi.

– La Pucioasa exista un bărbat care își dresase vaca astfel încât, la îndemnul “Șo pă ei”, aceasta se repezea înainte vreo zece metri. Suficient ca să terorizeze copii care veneau la furat mere din livadă.

– Toate cele de mai sus sunt riguros veridice. Promit ca data viitoare să mă străduiesc și să scriu ceva interesant.

Comentarii

77 Responses to “Animal Planet”

  1. Pinocchio on November 8th, 2010 15:05

    De porumbeii de Ferentari trebuia să-mi spui pe vremea cînd aveam grădină, limacșii aia uriași îi aveam și eu. Există o specie de rațe, “Laufenten”, adică “rațe umblătoare” (seamănă mai mult cu niște pinguini la poziția corpului), care îi mănîncă cu mare poftă.

    Ai văzut călugărița pe care am fotografiat-o la Granada? Am foșnit din degete pe lîngă ea, și imediat a întors capul ca să o fotografiez: http://pinocchiomuc.blogspot.com/2010/11/de-halloween.html


  2. A. on November 8th, 2010 18:38

    Aha, dacă scrii de invalidul de la biserica Sf. Spiridon şi de hotelul Horoscop de la Unirii, ştiu la ce [clinica] lucrezi! ;)

    Am vrut să scriu şi eu despre omul cu pisica într-un comentariu sub Alifie, dar mi-a fost lehamite.

    (Ce înseamnă “hyperclinică”? E o clinică pentru yntelectualy? Sau pentru supraponderali? Sau e ca la Carrefour şi Cora, poţi să intri cu căruciorul prin toate cabinetele din toate departamentele? Aveţi, tot ca la Carrefour, hostesse îmbrăcate în roz care oferă clienţilor spre testare mostre de neuroleptice? Dacă faci analize de peste 100 lei primeşti un bon de reduceri data viitoare?)


  3. B.deComp on November 8th, 2010 19:15

    Hyperclinica ? Se ocupa numai de piticii albastrii de pe creier ! Pitici ‘telectuali, bine’nteles :)


  4. Vlad on November 8th, 2010 19:21

    A., eu sunt doar un angajat. Nu ştiu nimic despre PR-ul firmei şi alte daravele.


  5. we on November 8th, 2010 21:56

    PR-ul e facut tot de catre “doar” angajati. Nu sunt ingerasi angajati cu ora.


  6. tapirul on November 8th, 2010 22:13

    kilu’
    tu ai ce ai cu Vlad şi piarul lui, de parcă ţi-a furat butelia


  7. we on November 8th, 2010 22:21

    tona
    nu am nimic cu Vlad si cu piarul lui – e si normal dintr-un anumit pdv sa si-l faca – vorbim despre blog, da?

    dar acum am taxat chestia cu “daravelile”. “eu sunt doar un slujbas”. deflection-deflection.


  8. Madelin on November 8th, 2010 22:28

    Pai se vede treaba ca e bine sa fii anonim si sa tii departe de ochiu’ public amanunte din veatza personala ca altminteri te trezesti cu comentarii idioate.
    “Buey ce prost esti ca lucrezi la carlife”, sau “buey ce prost esti ca ai munca de biro si nu de astronaut”, sau “ete sanchi ai tu timp de cultura daca crosetezi”. Gen.


  9. tapirul on November 8th, 2010 22:33

    ai taxat ce? Ce e de taxat aici?


  10. Vlad on November 8th, 2010 22:35

    Reformulez. Eu sunt doar un medic angajat. PR-ul companiei pentru care lucrez nu intră în îndatoririle mele. În plus, faptul că sunt medic comportă unele avantaje faţă de angajaţii de altă natură, în sensul că sunt foarte autonom. A. îmi adresa în mod direct nişte întrebări, de parcă aş fi apropitaru companiei, sau aş putea vorbi cumva în numele ei. A făcut-o special, ştiu, ca să mă aţâţe. :) În materie de branding şi advertaizing sunt nul. Eu, dacă mi-aş face o clinică, mi-aş numi-o Stroescu şi asociaţii, atât de naiv sunt.


  11. Madelin on November 8th, 2010 22:36

    WE, corect era: chintalu’


  12. we on November 8th, 2010 22:52

    tapir, vezi mesajul 10 al lui vlad.

    @vlad: este sau nu este adevarat ca ai sters un post? post in care ziceai ca nu iti faci PR etc., post generat de cateva carteli, ale mele included?


  13. Blegoo on November 8th, 2010 23:48

    Am citit (cu atenție) postul lui Vlad de 4 ori.
    Să mor dacă înțeleg unde-i legătura între piar și ce scrie Vlad.
    Scrieți nene, pă românește, să priceapă și blegii… nu fiți ezclusiviști, zic.
    (‘…suprarealism… primesc! Da’ să-l pricep și io, nu?”)


  14. tapirul on November 9th, 2010 00:17

    blegoo, nici noi nu prea ştim. ceteşte şi comentariile, totuşi (numa’ din post nu pricepi decât ceva cu pisici şi o raţă), se pare că vlad face reflecting-reflecting (or so) când zice că medi-ăla unde lucrează el nu-i nu’ş ce (ăla de s-a prins A. unde lucrează, lângă Mitropoliei or so). ceva de unde elf reiese că vlad face iar piar, şi îl taxează. nu ştiu cu cât, nu mai ştiu cursu.

    (mai încolo)
    A-HAA! deci vlad a comis crima, a şters un post cu piar.

    Io CHIAR nu înţeleg, care-i problema cu piarul, elf, ce taxezi tu de fapt şi de ce? serios acum


  15. Blegoo on November 9th, 2010 00:44

    Lămuririle tale m-au zăpăcit de-a binelea, serios zic.
    :(


  16. Vlad on November 9th, 2010 08:15

    Da nene, am scris un post despre PR, care a ajuns în reader-e. După care m-am răzgândit şi l-am şters. Pe scurt, în postul ăla ziceam că blogul ăsta nu e ca să-mi fac PR.


  17. Madelin on November 9th, 2010 09:56

    Blegoo, io crez ca WE il “insinueaza” pe Vlad (ca sa nu zic “il acuza” ca iar sare de cur in sus) ca-si foloseste blogul ca sa-si faca advertaizing pentru ca:
    – sa-i creasca traficu’
    – sa-l contacteze editurile ca sa-i publice prolegomenele de amor
    – sa i se ofere rubrici pan ziare, eventual la DV
    – sa i se solicite colaborari ca traducator, iubitor de pifuri ori borgesian mancator de dulciuri
    – sa apara la televizor ca sa-i creasca valoarea de baeat de baeat

    si cine stie la ce se mai gandeste WE.

    Ori, cand zice de [clinica], ne induce, subliminal asa, ideea sa ne ducem sa ne tratam de reumatism acolosha, noi si rudele noastre pana la a 7-a spita. Si astfel sefa lui sa-i tripleze salariul iar colegii sa-i faca un bairam de timbilding pe acoperisul bazilicii Sf Petru din Vatican.

    Ori, cand pune poze pe blog, o face subtil, sa fie cooptat in Uniunea Fotografilor Geniali (WE facuse aluzii de piar si la postul cu poze de la Venetia, pe care io nu-l mai vaz).

    Da, la WE e comun sa spuie ca a vrut sa zica altceva si, cand il intrebi direct ce-a vrut sa zica (ca Vlad chiar il intrebase la un moment dat), raspunde: “deflecting, deflecting”.

    Cat despre A.
    Bineinteles ca poate ramane anonim pana in panzele albe. Insa ar trebui sa-si cenzureze sarcasmul cand face comentarii cu tenta personala (sau folosind informatii personale puse la dispozitie pe blog).
    Si ar trebui sa-si cenzureze si curiozitatea care-l macina si care-l face sa arunce, ca din intamplare, fraze care sa dezlege limba interlocutorului (un asemenea comentariu ‘subversiv’ are la postul cu Vlad si Alifie Segundo, pentru cine pricepe).

    Parerile mele.


  18. als on November 9th, 2010 10:21

    se mai mira cineva k [we], dk e ‘specialist’ in cva, e in a face tot timpu ‘conjecturi’ para(lele), a ‘vedea subtexturi’, pr-uri & conspiratii? :)))
    it’s in his nature, nu-l poti skimba!
    doar ignora :P


  19. we on November 9th, 2010 10:46

    Vlad, inca o data – blogul e si pt asa ceva. chiar am zis asta anterior, mai sus. Fa-ti domnule PR cat vrei. Daca nu tu, atunci cine?
    Dar nu o mai da cotita si invartita cu irl si aia virtuala si cum o fi. Caci lucrurile stii f. bine ca sunt greu de separat.
    Ce ma supara la tine e altceva, si stii prea bine ce. Si daca nu, asta e.

    Madelin, cata ura zace in tine. Nu stiu cine ti-a gresit de ai ajuns in halul asta si nici nu ma intereseaza. Ce ma intereseaza e ca versi laturi fara nici cea mai mica jena. Nu te jenezi de nimic. De la minciuna in fata, la contorsionarea adevarului faptic pana la nerecunoastere.
    Esti prima persoana de sex feminin careia ii zic in fata ca mi-e sila. Efectiv, mi-e sila de nivelul la care te cobori.
    Tapire, da-ma afara, faceti ce vreti. Have a nice life si pipaiala ferice cu cel pe care il admirati atat de tare – @als. Ca, cine stie, va pune in lumea “buna”. Si aici nu e vorba nici de Vlad, care nu are nevoie de fapt si nici de Tapir, pe care nu il intereseza, ci de inchipuita de Madelin.
    @als, macar invat-o pe Madelin limba romana. “il insinueaza” pe X. vai de capul nostru.


  20. we on November 9th, 2010 10:48

    unde mama dracului am zis eu de “[clinica]”?! A. a spus despre asta!
    iar aia cu pozele e chiar infecta! nu am zis nimic despre nicio poza, decat de cea cu saiba.


  21. Madelin on November 9th, 2010 11:10

    Ie-te aci:

    Comentariul 5:
    we says:
    08/11/2010 at 9:56 pm we(citează)

    PR-ul e facut tot de catre “doar” angajati. Nu sunt ingerasi angajati cu ora

    Iar insinuarea cu piaru’ ai mai facut-o si la alt post (unul de dupa alifie), cand Vlad ti-a zis cu amaraciune ca o sa-i creasca traficu’ si salarul, dar nu mai gasesc acum comentariul cu pricina.

    Si da, exact, te iei de fabrici si uzine (si si io si Tapiru’ o sa-i luam apararea lui Vlad)
    Daca stii reactiile, de ce te mai risti? Din masochism?

    Oh, da, din spirit de dreptate universala. Stim. Nu tre sa ne mai insulti inteligenta.


  22. Madelin on November 9th, 2010 11:54

    als, dumneata pe bloguri esti oricum in simplu rol de “agitator” si “troll”, asa ca scuteste-ne. Te bagi neintrebat in seama. Lasa-ne domne’ ca stim sa discutam si singuri. Mai ales ca ne stim intre noi (asa cum il stii si dumneata pe dl. plesu, de ex.)

    Succes cu proiectul “veatza pe bloguri”. Pare-se ca e destula lume interesata de fenomen (lume importanta, nu spui cine), de atata ‘irosire’ de energii.


  23. tapirul on November 9th, 2010 13:22

    ete fâs, elfule, vii cu vechiul refren, “da-ma afara” – dictatorul de tapirul et comp (idei preluat de la stefan dealminteri, cu ideile lui fixe cu libertatea de expresie).

    nu stii ‘unde ti-am gresit”? – pai vad ca nu stii. Nu stii, te cred, dar e o vorba, cand trei oameni iti spun ca esti beat, te duci si te culci. Intrebarea mea era foarte pertinenta, de ce Vlad e lasat in pace de toata lumea in timp ce tu ti-ai facut “dusmani” (vezi ghilimelele, adicatelea sa pastram totusi proportiile) pe peste tot? – de ce? – pai de aia, din cauza comportamentului si a atitudinii tale, a argumentelor imediat-ad-hominem la care recurgi. Ca nu iti dai seama de asta nu e o scuza – esti major, academic si vaccinat, ar trebui sa fii in stare sa reflecti un pic la ce ti se spune. Nu cred insa ca ai stat vreodata o secunda sa meditezi la asta, intodeauna vina a fost in afara ta, conspiratorii, magarii, nebunii, etc. External locus of control, mare branza, nu esti primul.

    PS madelin, comentariul lui vlad de care zici e tot la covrigi: 26/10/2010 at 7:23 am


  24. als on November 9th, 2010 13:31

    madelin papushe, da eu sint troll si irl, nu te-ai prins ink? :))
    ps deci fara sfaturi, da? k ne suparam! iar eu, cd ma supar, devin positively infect :P


  25. Madelin on November 9th, 2010 15:37

    Nu ca ma intereseaza ce esti irl. Am remarkat insa ca toate cronicile despre als irl suna gretos de laudativ.

    Cat despre a doua parte a mesajului, ete fleosc. Creca ai cetit gresit, io nu dau sfaturi ca ma lasa rece.


  26. Madelin on November 9th, 2010 15:39

    Da, am gresit, nu era la postul cu pozele de la Venetia.

    Comentariul lui WE era asta:

    ce e cu adevarat jenant in treaba asta, nu e greseala lui D.N. – sper sa nu o repete, sau sa si-o “rafineze”, e PR-ul mascat pe care unii l-au facut pe marginea acestei probleme cu implicatii mondiale. si nu vorbesc de Tapir aici


  27. Madelin on November 9th, 2010 16:30

    WE zice ca:

    Madelin, cata ura zace in tine. Nu stiu cine ti-a gresit de ai ajuns in halul asta si nici nu ma intereseaza. Ce ma intereseaza e ca versi laturi fara nici cea mai mica jena. Nu te jenezi de nimic. De la minciuna in fata, la contorsionarea adevarului faptic pana la nerecunoastere.
    Esti prima persoana de sex feminin careia ii zic in fata ca mi-e sila. Efectiv, mi-e sila de nivelul la care te cobori.
    Tapire, da-ma afara, faceti ce vreti. Have a nice life si pipaiala ferice cu cel pe care il admirati atat de tare – @als. Ca, cine stie, va pune in lumea “buna”. Si aici nu e vorba nici de Vlad, care nu are nevoie de fapt si nici de Tapir, pe care nu il intereseza, ci de inchipuita de Madelin.
    @als, macar invat-o pe Madelin limba romana. “il insinueaza” pe X. vai de capul nostru.

    Madelin zice ca:
    extraordinar!
    In acest caz, domnule, te-as ruga frumos sa nu-mi mai trimiti emailuri personale. Si nici nu-mi mai lasa comentarii pe blog.
    PUNCT.


  28. Blegoo on November 9th, 2010 16:52

    Să-mi tai coada dacă am mai văzut vreodată comentarii mai criptice!
    Nu pricep deloc de unde s-a pornit scandalu’… faceți un desen, ceva…
    (E scandal, nu? Sau nici asta n-am bunghit-o ca lumea? Greu taică… cu intelectualii… tre’ să pun mâna pe carte, alea.)


  29. tapirul on November 9th, 2010 16:56

    de la doo chestii: treaba cu piarul de mai sus (in care elf se baga in seama si “taxeaza” el nene) si de la treaba cu anonimitatea (sau misterul) – asta pe un post fara cuvinte, numai cu poze :-), unde elful ajunge nitam-nisam la ce mi-a spus el mie si lui vlad ca o sa inceapa sa ia chestii in serios si la emailuri de a primit dumnealui
    adicatelea, in principal, de la elf.


  30. tapirul on November 9th, 2010 17:08

    si sa-ti mai explic: elf are cuie mari pe als si acum i se pare ca noi l-am luat pe als la periat si prin urmare ne-a pus la gramada pe lista neagra si ne da in cap. ne taxeaza, carevasazica
    si ca sa nu fiu acuzat de fabricare de evidente, hai sa si exemplific obsesia lui elf cu als si cu pipaiala noastra:
    09/11/2010 at 1:13 am
    09/11/2010 at 2:06 am
    09/11/2010 at 10:46 am


  31. Blegoo on November 9th, 2010 18:58

    Deci io nu văz nimica rău în acțiunea de a-ți face piar.
    Nu mi se pare ceva josnic, nedemn, rușinos, scârbos, câh și alea.
    Dacă ar fi așa, atunci urmează că reversul e ceva de lăudat, demn și onorabil… ori eu nu-s de acord cu viziunea asta.

    Acuma… depinde și de ce se înțelege prin piar în spațiul carpato-danubian.

    tapirul: “…noi l-am luat pe als la periat…”

    ZĂĂUUUU!?!

    Din ce-am văzut în ultimul timp… mi se pare că alș ia castane permanent… mă rog, amicale… dar “perieturi”?!? Trebuie să-l înjurăm de mamă ca să fim corecți politic? Ia să încerc…
    “Băi alș, jigodie jigodioasă care ești, criminalule iliterat și înfumurat, plânge un boschet de doru’ tău, boschetar intelectual, râmă ce ești, banditule, pe-a mă-tii!”
    (Așa e bine? Că mai mult nu-mi iese… n-am inspirație)

    Singurul care poate fi acuzat de “perietură” sunt eu… că spuneam la un moment dat ceva gen că alș are merite, a scris critică de film, alea-alea… dar eu am spus-o ca o recunoaștere a unei realități palpabile, nu fiindcă îl cred vreun geniu pustiu nerecunoscut ori că orgasmez citind părerile lui. Omul are merite și păcate, ca oricine altcineva – și cred că păcatele îi sunt date peste ceafă permanent – aici și prin alte părți, în vreme ce meritele sunt trecute cu vederea.

    Zic să ne certăm pe ceva mai cu miez decât pe “cine pe cine perie”… ce dreacu’, parcă am fi în recreația mare, în curtea școlii.

    :(


  32. Blegoo on November 9th, 2010 19:15

    Și încă ceva … despre piar.
    În cazul de față… dacă Vlad scrie un post relativ “urmuzian” cu două exemple culese de pe unde trece zilnic în drum spre slujbă… asta se cheamă că face piar la întreprinderea unde muncește?!??????

    …Hai, lăsați-mă să cânt, vorba lu’ Gherase Dendrino… zău, e prea de tot.


  33. we on November 9th, 2010 20:02

    nu stiu cine a inceput cu emailurile personale din ultima vreme. dar da, aici recunosc ca e vina mea, caci inca o data am dat mai mult credit decat era necesar.


  34. tapirul on November 9th, 2010 20:03

    blegooo…pe cuvânt… de ce eşti naiv, că nu pari? CUI explici tu astea? lui elf? păi i s-a tot explicat, el o ţine pe a lui. Nouă? – nu-i nevoie, că ştim. Serios acum.


  35. we on November 9th, 2010 20:08

    da’ de ce nu taxati fratilor si infectiile lui als la adresa mea? sau e ok? vreti sa numar cate posturi are als vizavi de mine si nimeni nu zice nimic? ca sunt intr-un fel ca sunt in alt fel. ia sa fi fost doar 10% din astea adresate lui vlad, pun pariu ca ar fi fost zburat demult. dar, mdeh, elful are obsesii…
    si sa nu ti se ia, nu?


  36. we on November 9th, 2010 20:10

    si de la care vlad a scris un post pe care l-a sters ulterior.


  37. grrl on November 9th, 2010 20:12

    O mica piesa de teatru

    Astazi ‘La tamarinzi’

    Scena: in fata usii la ‘dulce-mahala.blog’, in gradina virtuala cunoscuta sub numele de ‘La Tamarinzi’

    Personajele:
    grrl
    mai multe personaje necunoscute ((care fac galagie mare in spatele usii)

    grrl [bate la usa blogului]: “Cioc-cioc-cioc!, ia sa vedem cine mai e pe aici, cum o mai duceti… ati avut un weekend frumos? Cum ati inceput saptamana de lucru”

    De dincolo de usa blog-ului se aude cam mult zgomot, unii arunca farfurii, altii injura…

    grrl chibzuieste cateva momente, sa deschida usa, sa n-o deschida?

    grrl nu se poate decide, si ia apoi o floare de tufanica – din alea care cresc ‘La Tamarinzi” – smulge petala dupa petala si zice:

    “sa deschid usa”
    “sa n-o deschid”
    .
    .
    .
    “sa deschid usa”
    “sa n-o deschid”
    .
    .
    “sa deschid usa”
    “sa n-o deschid” – a fost ultima petala.

    Tufanica a zis deci “nu deschide usa”.

    grrl pleaca acasa, foarte dezamagita.

    Pe drum grrl mormaieste pentru sine… ‘tomorrow is another day!” :-)


  38. we on November 9th, 2010 20:21

    UNDE am scris acolo despre [clinca]?!? [clinica] este al lui @A.! eu acolo l-am taxat pe vlad pentru neclaritatea sa.

    “Iar insinuarea cu piaru’ ai mai facut-o si la alt post (unul de dupa alifie), cand Vlad ti-a zis cu amaraciune ca o sa-i creasca traficu’ si salarul, dar nu mai gasesc acum comentariul cu pricina. ”
    —Vlad a zis despre trafic si salariu iar tu iei astea fara nicio rusine si mi le atribui mie.

    “Si da, exact, te iei de fabrici si uzine (si si io si Tapiru’ o sa-i luam apararea lui Vlad)
    Daca stii reactiile, de ce te mai risti? Din masochism?”
    –da, din masochism. e bine ca s-a recunoscut o data pt. totdeauna ca aici e “vlad si haidamacii sai”. nu ai voie sa zici altceva decat ce este in linie. altfel, “te risti”.
    da, din acelasi spirit care m-a determinat sa ii iau apararea lucietei, pe fata nestiind cine e persoana. doar pt. porcaria care i s-a facut. ei da, mai exista persoane de astea. de cine ati mai rade voi, hein?

    revenind la gandelile tale, monument de rautate bine dozata si premeditata, imi pui in gura lucruri pe care nu le-am spus ci altii, i.e. minti in fata. pe fata. cu nerusinare. cu un tupeu uluitor.
    am zis deja despre mesajul 10 al lui vlad, cel cu lamurirea, who gives a shit? stim ca lumea nu citeste atent, bagam si aia la ce ar gandi elful. e momentul de asasinare, de maculare al lui.

    la primul set am zis clar: vlad nu are nevoie de fapt de PR-ul asta caci scrie bine. borgesianul ala pe care tu l-ai luat drept insulta (si ciupit de la mine de pe blog – si tapirul a luat ceva si tot asa a facut din tantar armasar), nu e de fapt. eu cu gura mea i-am zis de multe ori lu vlad ca scrie bine.

    deci, inca o data: cata ura poate zace in tine de ajungi sa schimonosesti litera cu litera un om?


  39. we on November 9th, 2010 20:47

    fucking unbelievable! eu nu zic nimic despre PR in acest post al lui Vlad, ci @A o spune (mesajul 2). Vlad confirma, eu ii zic de chestia aia neclara, Vlad o corecteaza in mesajul 10.
    Si…tot eu ies ca o tin pe a mea…pe a mea… ce??
    Eu zic ca daca A vrea sa isi tina anonimatul, sa si-l tina, nu zic nimic (inca o data!) despre vreun PR vizavi de animalutele lui, dar eu ies cu issues!

    Tapire, eu nu beau, asa ca daca 3 oameni imi spun ca sunt beat le pot zice ca bat campii. Cam asa si acum: da, as fi de acord cu parerea celor 3 magi de la rasarit, daca ar fi de buna credinta. Dar cum asa ceva este wishful thinking aici, nu ma duc la nicio culcare. Cand atat tu, cat si Madelin veti fi de buna credinta si nu doar sa futeti un om (eu fiind acum pe gratar), atunci o sa va iau in seama. pana atunci, pass.


  40. Blegoo on November 9th, 2010 20:49

    we: de ce nu taxati fratilor si infectiile lui als la adresa mea?

    Poate fiindcă ni se pare că nu merită osteneala?
    :))
    Poate fiindcă e ridicol să le iei în serios?
    :))
    Poate fiindcă de la el n-avem pretenții?
    :))


  41. Vlad on November 9th, 2010 20:51

    Mda, grrrl cam are dreptate. Mai sunt şi alţi cititori pe aici, nu numa noi. Personal, admir ambiţia Blegoolui de a încerca să priceapă ce dracului se petrece aici.
    Nu are nimic de-a face cu ceva ce s-a spus pe undeva. Are legătură cu trăsături accentuate de personalitate, pe care le avem cu toţii, şi interacţiunea socială dintre ele. Cred că e de vină şi absenţa limbajului non-verbal, se lasă cu multe neînţelegeri, ambiguitate, etc.
    Uneori însă, e suficient să mai citeşti o dată ce s-a scris, şi lucrurile se lămuresc.
    Nu e nimeni monument de răutate (cum ar putea Madelin să fie monument de răutate? Madelin???), eu nu am niciun haidamac, etc. Toate astea sunt neînţelegeri. În commentul lui Madelin, ea nu zice că elf ar fi zis de clinica unde lucrez, ci că eu aş zice de clinica unde lucrez, voalat. O zice ironic, normal.
    (P.S.: o să şterg menţionarea clinicii unde lucrez, ea n-are nicio treabă cu blogul ăsta. Madelin are dreptate, A. e cam prea grăbit cu datele personale pe care le deduce. Nu e niciun secret, un search pe google lămureşte pe orişicine unde lucrez, dar nu vreau să asociez numele clincii respective cu certuri pe blogul meu).

    De ce trebuie să escaladăm mereu?


  42. Blegoo on November 9th, 2010 20:54

    We n-a zis nimic de piar inițial – adică nu el a pornit topicul.
    Altfel, da… e posibil să fiu naiv în chestii d-astea… adică chiar nu văd motiv de garagață pe temă. Oricum, era un comentariu retoric, nu se vroia didactic la adresa nimănui…
    :)


  43. tapirul on November 9th, 2010 20:57

    - ai scris “angajat” imediat după ce A. scrisese de medlife. Ai scris, deci, DESPRE medlife, chiar dacă nu ai tastat cuvântul “medlife”. “neclaritate” my ass, ai scris alb pe negru “PR-ul e facut tot de catre “doar” angajati. Nu sunt ingerasi angajati cu ora.”
    – ai zis de nu ştiu câte ori că vlad scrie bine (paranteză, cine te-o fi pus pe tine critic de proză nu ştiu) şi ce? primul comentariul al tău apropo de piarul lui vlad a fost scris exprimând scârbă (“ce e cu adevărat jenant aici”, “PR mascat”)
    – ce îţi atribuie madelin ţie?? – i-a atribuit lui VLAD dacă îti dai silinţa să citeşti atent (“când vlad ţi-a spus cu amărăciune…”)
    – mesajul 10 – am fost poate prea subtil cu întrebarea mea? nu am întrebat că nu ştiam ce ai anume taxat tu, am întrebat “ce e de taxat?” – “ce e de taxat aici, de ce crezi tu că trebuie taxat?” – ăsta e sensul extrem de subtil.

    – mincinos eşti tu, madelin (şi nimeni) nu ţi-a pus nimic în gură. schimonosit literă cu literă te schimonoseşti singur, elfule, din cauze care nu mai contează acum

    Omule, astea sunt semne de paranoia. Serioase.


  44. we on November 9th, 2010 20:57

    vlad eu nu am escaladat nimic! sa se ajunga sa se minta in fata?! e a nu stiu cata oara cand sunt bruscat aici. eu nu am zis despre nicio clinica!!

    ba nu ti-o sterge, parerea mea! e munca ta, daca esti mandru de ceea ce faci, daca esti ok cu ceea ce faci, las-o acolo. it’s you.

    si aici e reprosul meu la adresa ta: fii nene mai pe fata. this is who i am. scrie nene si trimite la edituri si lasa-ne sa cunoastem.


  45. we on November 9th, 2010 20:59

    da, aia era neclaritatea! ca era medlife ca era meddead tot aia era.

    da, acum sunt si paranoic. parca eram autist:)


  46. we on November 9th, 2010 21:01

    @blegule, topicul e vechi si se rezuma la “dai in mine, dai in fabrici si uzine”.


  47. we on November 9th, 2010 21:04

    @blegu poate ar tb sa studiezi un pic mai mult problema?

    o sa dau drumul la cateva din posturile parolate la mine, asa ca sa stii despre cine vorbim.


  48. we on November 9th, 2010 21:07

    Vlad, degeaba stergi numele firmei, caci numele tau e asociat cu acea clinica pe web, la liber. ce naiba! esti copil?


  49. Blegoo on November 9th, 2010 21:11

    Vlad: “…ambiţia Blegoolui de a încerca să priceapă…”

    Păi… eu chiar sunt sincer – adică tot nu pricep de la ce s-a pornit gâlceava. Bine, tapirul mi-a dat ceva lămuriri, dar pentru mine rămâne același mister.

    1) Se menționează locul unde lucrezi tu. Așa, și? Mă doare fix în pix, la fel cum vă doare pe voi de locul unde lucrez eu.

    2) Menționarea (nu de către tine, ci de un comentator) devine “piar” (ăsta a fost momentu’ la care mi-au căzut ochii-n gură și mă uitam la monitor printre dinți, ca la pușcărie).

    3) Gogoașa se umflă în continuare și se ajunge la un post “piar” … care nu mai există (?!?)

    4) Coca începe să se desumfle, drept care se presară nește praf “ALȘ™© … pentru continuarea procesului.

    5) Se începe procesul de înjurături, spart farfurii și scandal pe bune – cum zicea grrrl.

    6) În continuare nu văd legătura logică… continuitatea de la o etapă la alta, ca să nu mai spun de valabilitatea premizei.


  50. Vlad on November 9th, 2010 21:45

    Nu vreau să menţionez firma aici pe blog, în legătură cu certurili astea. Altfel, cum ziceam, nu e niciun secret, ba din contră.


  51. als on November 9th, 2010 21:51

    ‘castane’?! ce ‘castane’?!? eu nu simt nimic :P
    ps ‘ham’!


  52. we on November 9th, 2010 22:09

    si cine stie la ce se mai gandeste WE.

    Ori, cand zice de [clinica], ne induce, subliminal asa, ideea sa ne ducem sa ne tratam de reumatism acolosha, noi si rudele noastre pana la a 7-a spita. Si astfel sefa lui sa-i tripleze salariul iar colegii sa-i faca un bairam de timbilding pe acoperisul bazilicii Sf Petru din Vatican.

    traducere: elful se gandeste ca atunci cand vlad zice de clinica, vlad de fapt induce subliminal bla-bla.
    chiar atat de idiot ma iei? unde naiba am spus asa ceva?! unde???

    Ori, cand pune poze pe blog, o face subtil, sa fie cooptat in Uniunea Fotografilor Geniali (WE facuse aluzii de piar si la postul cu poze de la Venetia, pe care io nu-l mai vaz).

    unde am facut piar la poze?! unde am aratat/bagat aluzie/sugerat ca m-as fi gandit ca o faci ca sa intri in UFG?!

    las-o vlade cu neintelegerea! asta e premeditata. si mincinoasa.


  53. we on November 9th, 2010 22:14

    vlad, asta daca nu ma insel prea tare se numeste proces de intentie. nuuu, nu am zis, dar am gandit! am avut intentia, desi nu exista dovezi clare.
    procesul de intentie e f. folosit in slander, in calomnie. ma acuzi ca m-as fi gandit la tine ca ai fi vrut sa etc…

    si, culmea!, eu sunt facut mincinos si paranoic. cum naiba un paranoic poate fi mincinos, nu prea stiu. poate imi explici tu, ca esti psihiatru.


  54. tapirul on November 9th, 2010 22:23

    păi nu sunt incompatibile, paranoia şi autismul.


  55. Madelin on November 9th, 2010 22:30

    Imi pare rau, dar eu nu sunt mincinoasa. Tapirizda si jegoasa, cum mi-a scris WE intr-un email demn de un profesor universitar poate ca sunt.

    E ultima mea interventie in acest scandal si in orice scandal viitor. Si in bloguri, in general.

    REZUMAT:

    Scandalul pe tema piarului pe care si l-ar face Vlad a inceput la comentariile de la postul Dilema Covrigilor:

    Comentariul nr. 104
    we says

    […]
    ce e cu adevarat jenant in treaba asta, nu e greseala lui D.N. – sper sa nu o repete, sau sa si-o “rafineze”, e PR-ul mascat pe care unii l-au facut pe marginea acestei probleme cu implicatii mondiale. si nu vorbesc de Tapir aici.

    Nota lui Madelin: adik WE vorbeste de VLAD STROESCU! Cum si-a facut el PR ca sa apara in Dilema Veche

    Comentariul nr. 105
    Blegoo says:

    […]
    Deci, nuș’ la cine te referi – oricum nu e interesant pentru mine.
    Realitatea e că lumea a exagerat în reacții, inclusiv eu – cu excepția ta. Deci… să dăm credit, zic.
    :)

    Comentariul 106
    Vlad says:

    Da, elfule, a fost o ocazie extraordinară pentru mine. În perioada asta, mi-a crescut clientela cu 3000%, şi şefa mi-a dat o creştere majoră de salariu. Dar asta nu e nimic faţă de alte interese mai obscure care le am io, care nu vi le zic, care să-mi crească traficul la blog!

    ***

    Dupa acest comentariu Vlad a scris un post intitulat PR pe care mai apoi l-a sters. Faptul ca a scris acel post indica faptul ca l-a suparat acuza lui WE ca si-ar folosi blogul pentru a-si face reclama. De aici si consideratile mele voit ironice (bineinteles ca la adresa lui WE) apropo de motivele pentru care si-ar face Vlad piar.

    ***

    Apoi s-a continuat cu comentariile de la postul Animal Planet:

    Comentariul nr. 2
    A. says:

    Aha, dacă scrii de invalidul de la biserica Sf. Spiridon şi de hotelul Horoscop de la Unirii, ştiu la ce [clinica] lucrezi! ;)
    […]

    Comentariul nr. 3
    […]

    Comentariul nr. 4
    Vlad says:

    A., eu sunt doar un angajat. Nu ştiu nimic despre PR-ul firmei şi alte daravele.

    Comentariul nr. 5
    we says:

    PR-ul e facut tot de catre “doar” angajati. Nu sunt ingerasi angajati cu ora.


  56. we on November 9th, 2010 22:32

    continua asa tapire. chiar, continua asa.

    unul cu name calling without any basis, cealalta cu mizerii subtile ca m-as fi gandit ca nu stiu ce.

    continuati asa.

    sa va spun ca ar fi momentul sa va cereti scuze, e deja ceva ilar.


  57. we on November 9th, 2010 22:39

    da, numai un om jegos se poate cobori la asemenea zvarcoleli sa isi “explice” mizeriile aruncate.

    cu ceea ce ai pus mai sus te acuzi singura. ceea ce ai scris in acel mesaj, slander se numeste. ma acuzi de faptul ca as fi gandit nu’s ce parascovenii vizavi de vlad. adica iei cuvintele lui vlad si le atribui mie ca asa as gandi. hahaha, suptil.

    hai, nu mai trimiti ceva mesaje personale cu amenintari la visate amenintari? ca i-as fi inchis nu stiu cui blogul, ca as incepe nu stiu ce?

    stii ce nu e demn de mine? ca ti-am dat credit.


  58. we on November 9th, 2010 22:49

    asta:
    http://dulce-mahala.tapirul.net/2010/11/08/animal-planet/#comment-11430

    este o suma de minciuni ordinare. atat factuale si de “intentie”. Madelin, esti o mincinoasa. Norocul tau este ca sunt reactiv, asa ca zi merci ca ma rezum doar la un mesaj personal cu cateva injuraturi pe care le intelegi.
    si daca e cu mesajele personale, sa incepem sa punem si noi, nu?
    sau nu?

    in continuare astept scuzele atat de la tapir pt. acele qualifiers (nu o face, e in aceeasi barca cu als, ca numai ala mai debiteaza asa ceva, dar tapirul stie semnificatia acestor termeni). si de la tine pentru acel mesaj infect. nu ti-am facut nimic, dar NIMIC ca sa merit asa ceva. decat doar faptul ca am marait un pic la unul si a inceput toata trupa sa latre.

    ps: profesorii universitari sunt mai spurcati la gura decat crezi. blame it on the food.


  59. als on November 10th, 2010 09:04

    hihi
    mai e nevoie, etc? :)))
    ps i’m always being made my day (= a field day) when i’m proven right… :P


  60. tapirul on November 10th, 2010 10:42

    io cred că înţeleg acum la ce se referă elf cu neclaritatea….
    …domne unde poate duce o neînţelegere..

    Deci:
    -vlad zice că el e “doar un angajat” şi deci el nu ştie despre PR-ul firmei.
    -elf răspunde că “PR e făcut tot de doar angajaţi”, nu de îngeraşi etc.

    Traducere:
    -vlad spune că el nu e prin consiliile de conducere ale firmei, in executive boards, nu are shares în capitalul firmei, mă rog, ideea asta, “ca simplu cetătean”. Lucru pe care l-a reformulat două comentarii mai încolo, dealminteri.

    -elf spune că, TEHNIC, şi cel ce se ocupă de PR-ul unei firme e tot un angajat, la fel cum e instalatorul sau contabilul. Recte – sugerează elf – este greşit, dpdv tehnic, să spui că nu te ocupi de PR pentru motivul că eşti (doar) angajat.

    Unde e lipsa de comunicare aici?
    * Unu, că elf nu a înţeles (sau nu lăsat să se înţeleagă că ar fi înţeles) că vlad exprima ideea de “eu nu sunt director acolo, nu e firma mea, eu sunt doar un angajat pe postul ăsta şi nu e sarcina mea să fac sau să nu fac PR”, chestie căreia, dacă îi înţelegi sensul, nu-i răspunzi cu o completare tehnică care este de fapt un truism, “responsabilul cu PR-ul unei firme este şi el un angajat”.

    * Doi, în contextul în care elf mai spusese recent că PR-ul lui vlad e “jenant”, comentariul lui elf la comentariul lui vlad a fost văzut în acelaşi context. În plus, după explicaţia mai amănunţită a lui vlad, elf a continuat tot pe ideea de PR, discutând un post pe care vlad îl ştersese deja.

    Mie (şi tuturor) ni s-a părut evident că elf chiar discută despre PR-ul lui vlad (că e jenant, că e de lăudat, ca e dreptul lui – idei contradictorii dealminteri), chiar dacă nu se mai referea deja la compania la care lucrează vlad. în fuga comentariilor nu e greu de imaginat că poate unora li s-a părut că elf vorbeşte în continuare de PR la companie, mai ales având în vedere ca postul cu PR-ul nu mai există.

    * Trei, elful nu a înţeles ironiile lui Madelin (vezi comentariul 16) la valoarea lor de ironii. Madelin NU A ZIS că elf ar fi zis şi făcut, neapărat, ce zice ea acolo, era doar o extrapolare. Este evident că PR-ul lui vlad este un subiect pentru care elf exprimă un interes particular – iar de afară, vorba bancului, aşa se vede, că elf “are ce are” cu PR-ul lui vlad. Madelin nu a făcut decât să exprime chestia asta mai plastic, extrapolând. Elf în schimb a înţeles ca madelin zice că elf ar fi zis, literal, ce scrie ea în comentariu şi a luat foc cum că madelin e mincinoasă, el nu a zis chestiile alea. DUH…

    De aia nu a mai priceput blegoo nimic şi de aia in final nu a mai înţeles nimeni nimic.

    Pentru scuze cred că e prea târziu, dar e păcat că se ajunge aici.

    PS alşule, nu te mai obosi să ne spui – încă o dată – “v-am zis io?”, ca devii extrem de plicticos. Tu tot încerci să îl provoci pe elf – ai zis ca ai ceva cu el şi cu muliganoglu, nu cu noi, pe noi chiar ne iubeşti – dar te-aş sfătui să îti duci războaiele în alte părţi. Nu ştiu ce ai tu cu elf, nu mă intereseză, dar măgariile pe care le-ai endorsed la isuciu (dezvăluirea de nume, comentariile lui DM) nu se justifică nici prin mizantropie datorată vârstei, nici prin “i’m obnoxius and i like it”


  61. als on November 10th, 2010 11:34

    care ‘magarii’?! vbeste gura fara cap… fyi, acel ‘DM’ – care a facut ‘dezvaluirile’ – NU sint eu! eu doar m-am bucurat k le-a facut :P (pt k [we] + mulliganoglu procedeaza fix la fel – a se vedea magariile & mizeriile la adresa mea debitate pe bloagele lor… i never forget OR forgive!, k sa repet a nustiucita oara, stiind k sint plicticos :)
    & nu-l ‘provoc’ pe [we] pt k, pt mine, e un caz clasat & clinic – dc m-as mai obosi??
    ps cine ti-a zis k pe voi v-as ‘iubi’?? LOL


  62. tapirul on November 10th, 2010 11:42

    tu cu gura ta (ma rog, tastele tale) ne-ai zis ca ne “iubesti” – sau varsta vine si cu roza-scleroza? Era evident un fel de figura de stil, si la tine si la mine, dar de zis ai zis. Na, uite, aici: 28/10/2010 at 7:28 am

    nu am zis ca tu ai facut magariile sau ca tu esti DM (habar nu am), am zis tu ca le endorse (sustii, aprobi, esti de acord cu, whatever translation suits you)- sau cum zici tu, te “bucuri”. Din punctul meu de vedere alea sunt magarii – nu vorbeste nicio gura fara cap.


  63. B.deComp. on November 10th, 2010 12:20

    Tradare, tradare. Da da’s-o stim si noi. Noi, care va sa zica, opinca blogului. Noi cei care, modesti si truditori, hranim humusul viitoarelor elite… Nu, nu da ! Nu la cap ! Fara haloperidol, nuuu….


  64. als on November 10th, 2010 13:29

    n-ai vz k era un ‘:P’ dupa ‘va iubesc’?? :))
    c’mon, it’s common knowledge – eu nu iubesc decit un om (?): pe mine
    in rest, am doar simpatii strategice & de moment :P


  65. diligentreader on November 10th, 2010 13:38

    Ce vant nebun prin mahala! Poate pentru ca e ne-natural de cald. Se incing capetele. Mult si multe.


  66. A. on November 10th, 2010 13:47

    Vlad, îmi pare sincer rău. Ca scuză, te rog doar să admiţi că nu puteam prevedea deturnarea halucinantă a comentariului meu. Dacă ştiam că se ajunge aici…

    (Aoleo, maică, da ce scump lucri! 120 consultaţia! Păi nici la curve nu-i atât! 70 fişa auto!!! Asta-i ca să te răzbuni pe şoferii care nu te lasă să mergi cu roalele şi cu bicicleta!)


  67. tapirul on November 10th, 2010 14:08

    A., eu as fi curios ce (si daca) o sa ii raspunzi si madelinei. Ma refer la comentariul de pe data de 09/11/2010, ora 9:56 am


  68. Vlad on November 10th, 2010 15:35

    Again, nu e vina mea :) Eu am salariu fix, tarifele sunt practicate de firmă.


  69. MBadragan on November 11th, 2010 03:44

    Cuvintul de verificare a fost gagaga. Se potriveste perfect cu atmosfera.

    Latru si eu de pe margine ca Blegoo (Blegoo, sper ca nu te deranjeaza). Mai oameni buni! Tapire, Madelin, WE (pe als nu’l includ, he’s obnoxious and he likes it), daca va trageti 2 pasi in spate o sa va dati seama ca sinteti intr’o situatie in care n’o sa mai fiti in stare sa va vorbiti niciodata calm, indiferent de subiect. In momentul asta nici nu mai conteaza care are dreptate, obiectiv vorbind. Poate toti, vorba rabinului, poate niciunul.

    In momentul asta stati cu coltii scosi unul la altul incercind sa demonstrati ca “a mea e mai mare” (scuze Madelin, n’am gasit alta rima). A devenit doar o treaba de orgolii. Si e cam tembel, ce naiba! Nu de alta, da’ exact de acelasi tip de comportament ii acuzam pe ai nostri politicieni. Daca de la voi nu ne putem astepta la mai mult, ce sa mai cerem de la ei?

    Parerea mea, cu scuze pentru ca m’am bagat in cazul in care am iritat pe cineva.


  70. Blegoo on November 11th, 2010 04:15

    Latră, nene… cât poți… că io deja am răgușit.
    Chestia e… că s-a încins tărâța în mahalagii… e revuluție, soro, ce, glumești?
    Cum bine zicea fii-miu dă la București…
    “Unde nu-i cap… vai dă chicere!”

    Era cât p-aci să dăm jos guvernu’… în frunte cu iubitu’ nostru nenea Vlad, staroste și primar, care v-azică…
    Reacțiunea… cu capu’ ei dușmănos și otrăvit… încearcă… etc.
    Dar boboru’ a glăsuit!
    Se va da pensii dă la stat… la toată lumea… că d-aia e stat!
    Jos reacțiunea!
    Trăiască Dinastia!
    Chelalau!


  71. MBadragan on November 11th, 2010 05:01

    :) Cum le zici tu bobocule!


  72. Vlad on November 11th, 2010 10:23

    LE:
    – pe Aleea Alexandru, cea cu Ministerul de Externe, Institutul Cultural Român, Insitutul Italian și patronatul nuștiucui, se află circa șase maidanezi, de diverse mărimi și culori, cu un lucru în comun: toți îmi vor pielea de pe fund când trec dimineața cu bicicleta spre serviciu. Dacă știe cineva cine îi hrănește pe ăștia să-mi zică și mie, aș vrea să am o discuție prietenească cu el, în care să-i sugerez să și-i țină la el în casă, sau în Minister, sau în Institut.


  73. tapirul on November 11th, 2010 11:54

    hm… aia pare a fi aleea lui A. …cre’ca i-a pus special acolo vladule.


  74. diligentreader on November 13th, 2010 17:32

    Am gasit usa incuiata la Madelin, si m-am intristat. Si m-am gandit ce ( si mai) trist ar fi sa se inchida si mahalaua. Nu putem sa dam un system restore?


  75. gicu on November 13th, 2010 19:09

    si eu intram la madelin in fiecare zi si uite ca nu se mai poate


  76. Madelin on November 13th, 2010 23:24

    Blogul meu a intrat un pic in ma-O-ma (Tapire, mai stii? fraso lu’ George Stanescu, hihi)
    Am luat, categoric, pauza de comentat pe bloguri (commentu’ asta nu se pune, quoting als).
    Ca sa nu ma mai ia valul (lui Traian).
    Pauza de citit, insa, nu crez ca o sa iau vrodata.
    Si nici de scris, dar deocamdata la sipet (it’s gonna take a while).
    Thks for caring.


  77. pushthebutton on November 16th, 2010 22:12

    Faimoșii porumbei de Ferentari? Aaahahaaa, genial!


Comenteaza





five + = 10